Gadis Chenetto
Friday, December 24, 2010
Ahaha Aku Nak Ini Boleh
   Hey..hey..hey...Hahaha..korang tahu tak hari ini hari apa buat aku....hari jumaat lah..Ahaha...tak delah hari wish aku lh..sebenarnya aku sudah lama nak cuma belum tercapai,papa cakap sekarang sudah nakal *no im not,still with my self*..no mintak-mintak..HAHAHAH...hukhukhuk..sedihnya...and pesanan buat anak dia yang tiut miut ini..kalau SPM ni result memang meletop..yea...Cakap je Nak apa...cuti-cuti luar Malaysia *Dalam fikiran*
   Brain illusion: ushhh bestnya lau aku dapat pergi united state(boleh jumpa justinbieber)
tambah lagi pergi Australia..Hemm..hemm jumpa siapa SIH...jumpa Cody simpson , Good friend Mckenzie comer or maybe Campbell carsley..ishhhhh....Dapat pulak pergi Paris,New york,Hong kong *DisneyLand* hahaha..biasa otak kanak-kanak..alah macam lah korang dah pergi...kalau first time pergi misti otak macam aku punya..nak jumpa mickey..Ahahaha ya kan...kan..kan..


  Lepas tu papa cakap,apa yang ira(akulah tu) nak boleh tapi berpada-pada...
muka excited tapi buat BLURRR.....so aku apa lagi angguk-angguk,tersenyum sampai telinga (pisang) macam kerang baru je shampoo..still wangi..hahaha..ambil satu paper tulis Wish Wish Wish..yea..sempena aku turn 17 next year,so aku buat 17 wish..Ahahaha..Baguskan aku ni..*terperasan* huihuihui....


 ishhh....tak da kena mengena dengan Title pun....sabar dulu nak buat lah nii..HuhuhU...


Okey first wish yang aku Buat untuk Blog ni...Aku buat 6 je..Ahaha..yang lagi 11 dalam diary ku tersayang,tercinta,terlebih sudah..Woot Woot...




1 : Aku nak sebuah laptop yang cumel tomel nomel ini...yeap..semestinya favorite colour PURPLE yang aku mahu INI >>>>> Macbook


Cantikkan..yeap semestinya MacBook...=D


  
  
2 : aku inginkan New handphone baru yang serba Boleh seperti ini alat ini yang perfect bagi aku lah Iphone 4...uisssssss....Terbeliak mata aku tengok Hp nie kat kadai Hp...bila lah nak dapat...>>>



cantikkan Hp baru aku *Berangan* suatu hari nanti
Ahahaha mesti korang pelik , asyik purple je *DahFavoriteAku*
**sukahatimakbapakakulahdowhh**

    3 : Hah...yang ni aku dh update tapi belum puas hati....Nak..Nak..Nak....Apa lagi kalau bukan Hak Milik cowok(Boyfriend) yaka ?? hahaha Justin Bieber >>>

hah..Bagus pun Tolong tunjukkan buku yang aku nak *Hehehe*
yeaa ini buku bertajuk*cehhh,Dah macam pembuka cerita*
Justin Bieber first step 2 forever:my story
   4 : Ahahaha...ini aku pelik sikit selalunya favorite wish for shoes aku minta converse je,ini sudah produk dari mana entah..hahaha >>> SUPRA *tak kisah warna apa yang penting smart*

memang super lah SUPRA ni


*kemas je nampak yang ini*


















perhhh.....pakai kat sekolah *terbeliak mata si mamat style ni*
















cute,smart lah warna purple ni..Hahaha





























    5 : ..............................SINGLE..................................where my Mr.Right One Could be this boy >>> Justin Bieber :D hahahaha...yeaaa i want it right now !!

   6 : last Wish For Get all tHis stuFf is .... Dumm..Dumm..Banggg Banggg....Dushhhhh Got A+ SPM 
Wish will Come true *hehehehe*
AMIN

Bye...i will Update...again..again..and again..if got time....Love ya
←newer post
older post→


leave love letter
footprint

:
Somewhere Only We Know...
"you and i are under one sky"
claps
credit section
Layout made by chocolettha.
Background from ixora's.

About Me (hover here)
Bonjour!, my name is eyra im 18 this year and till SINGLE until now.i am the owner of this wonderful site.i love to making new friendship . and love myself . Hates haters, and copypasters! im muslim and i proud of it . :)