Gadis Chenetto
Tuesday, December 28, 2010
OMG (!) aku Dah start Nervous
     Hai (!) wahhh dah lama aku tak update arn....promise tahun depan mesti aku akan update banyak...maklumlah..tahun baru, story baru..Heheheh...apa-apa pun hari ini aku nak cite sikit..malulah..HAHAhhahaha..okey...sekarang aku dah mula tuisyen..Mula-mula tu buat muka 
: / *AdoiiiiMalasnya* tapi still semangat ini semua untuk hidup aku juga...Tahun depan aku dah nak SPM so penting gilerr dalam hidup tu..Hahahaha...dah macam papa aku lax nasihatkan aku hari-hari...


First Day Masuk Tuisyen :
  
    Katanya class masuk pukul 4:00 , aku pukul 3:55 dah sampai maklumlah takkan hari pertama dah nak buat perangai masuk lewat kut...Ayaiii...okey..aku nak naik nervous tengok ramai lah juga muka-muka yang aku kenal and muka yang terlebih tak kenal pun ada..Hahaha...dah lah beratur nak masuk tu aku kat yang paling belakang...nasib baik ada lagi kerusi itupun aku ambil yang paling dekat,belakang lah sikit...dah lah belakang aku laki..ishhhh...my heart skipped a beat or two...heheh bukan apa uncomfortable je.....aku ambil kertas yang semua orang ambil kat atas meja tu...teacher pun masuk....ishhh...dia tengok je kat aku...lepas tu dia masuk dalam bilik dia agaknya lah..and dia keluar bawa fail,jarum and pengepit kertas...aku pun dah macam patung..nak ambil ke tak , ambil ke tak...si teacher ni bukan nak letak nak jugak aku yang ambil..aku pun cepat-cepatlah ambil..dah semua kat sana lihat semacam je kat aku...dia pun pergi depan,dah nak start agaknya belajar....tiba-tiba je dia panggil aku dengan panggilan (Maksu) hayaiii...semua orang dia panggil maksu tau...aku pun buat bodoh je mula-mula tu..dia panggil lagi aku pun angkat muka and dia suruh duduk dekat tengah tepi budak yang aku tak kenal..hahaha..*ishhhkanAkuKasiLepangBaruTahu* aku pun bangun lah and pergi sit kat tempat dia suruh tu...okey..nervous aku dah hilang sikit-sikit tapi kaki masih bergetar..Hahaha..pelikkan aku *yeap* okey pelajaran dia aku dah boleh lah faham sikit-sikit..hahaha *sukaGelak*


Second day Tuisyen :


    Arggggggggg !!!!!!!...class start pukut 11:00am and aku still lena tidur *nakal*..Hahahha...terkejut gile aku bagun bila mama aku sendiri ketuk pintu kejukkan aku kata kenapa tak pergi class..aku pun cakap ada ka hari ini..*soalangilerpunya* mama aku cakap teacher call tanya kenapa aku tak datang class...aku pun lekas-lekas mandi and pakai baju yang paling HOT punyalah...and abang aku hantar..bila sampai je..aku dah teragak-agak nak masuk..bila aku tanya dak kat situ katanya dah start dari tadi..hahaha..aku masuk kira-kira sudak setengah jam belajar...*whatever*..okey..aku duduk and buat muka tak bersalah..hahaha


Third day Tuisyen :


    Tak yah cakap banyak Okeyyyyy Je..but satu je nak cerita...aku pergi ke class hari tu dengan Mercedes papa aku, yang bawa bukan aku tapi abang aku..Hahaha...semua mata tengok aku dah lain macam..apa baru tahu ka...HAhahahaha...sorry2...gurau ka...len kali aku nak try suruh papa aku hantar dengan BMW lax bia ternganga mulut..hahaha...mane ada..biasa2 je aku pergi..hahaha


okeyyy..tu je yang aku nak cite..len hari aku update lagi okey...just wait and see *Peace Out*
←newer post
older post→


leave love letter
footprint

:
Somewhere Only We Know...
"you and i are under one sky"
claps
credit section
Layout made by chocolettha.
Background from ixora's.

About Me (hover here)
Bonjour!, my name is eyra im 18 this year and till SINGLE until now.i am the owner of this wonderful site.i love to making new friendship . and love myself . Hates haters, and copypasters! im muslim and i proud of it . :)