Gadis Chenetto
Monday, January 17, 2011
Minah ni SEWELnya + AKU dAH cAIR LAH
       Tenang...aku misti boleh lakukan...ayat Justin Bieber " NEVER SAY NEVER " hehehe....take deep breath and say it loud ! ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!! SAYA SUKA AWAK !!! *muka tak malu* okey ceritanya macam ini..ehmm..ehmm...Bila aku pergi sekolah..jiwa aku berdebar-debar gila maklumlah nak tengok buah hati ada ke tak (sejak Bila dia jadi pakwe aku) lantak lah..janji "You Belong To Me" hahaha! okey masa time aku tengok dia first dia masuk sekolah *Pelajar baru kat sekolah aku* *Bukan satu kelas* gila hati aku dah terpegung dengan senyuman dia yang menawan....dah kulit putih melepak *tak payah pakai bedak pun* hahha...tambah lagi yang ampun memang favorite aku lah...mata dia memang menyerlah gila c: ....*ish kalo aku dapat ni sumpah tak akan cari yang lain* hahaha..ayat setia ni :P sebut pasal first time tangok ada ke patut kawan aku si S dah tengok aku macam kene santau dek jiwa tengah jiwang *hhahaha* dah start dia nyanyi lagu alah yang Gita Gutawa ft Dafi-Dua Hati Menjadi Satu "sejak melihatmu ku jatuh hati padamu saat mengenalmu semakin ku ingin kamu " "maukah engkau menemani aku" siap nyanyi sama-sama lagi tau..hehehe memang ayat tu betul-betul untuk aku lah..*terperasansendiri* kerana jiwa aku dah cair so aku nak cakap yang "saat ke melihatmu aku dah mula kaku" "saat menatap matamu kau buat ku tak karuang" "saat kau tiada ku dah jadi sewel"..hehehehe
   
      Lepas tu kan dah beberapa hari lah jugak baru lah aku dah tak seperti first time tengok dia..aku sekarang dah naughty tau siap main-main mata dengan dia lagi...Green light katakan...yang membuat aku tersenyum sendiri macam orang gila *kawan aku yang cakap* dia balas balik dengan senyuman + angkat kening dia...wahhhh !! hati aku dah berbunga-bunga..tapi buat dek je takut apa pelak orang cakap..tak pasal-pasal cakap aku *gedik* hahaha mana ada kan..kan...okey hari-hari yang sudah-sudah dah okey..cuma hari ini sahaja aku dapat dengar lah *Pasang telinga dalam kebaikan* budak gedik dalam class aku ada number HP dia...dalam hati aku ni dah panas tapi...SABAR dulu..maklumlah dia pulak rapat dia budak laki yang juga rapat dengan si dia *idaman malaya* tapi kawan aku cakap kawan-kawan je tu....mintak-mintak lah betul..hehehe..bukan aku jelaous tapi..tapi..ummm...entah lah...tak tau perasaan apa *whatthestupid* ada ke patut dia layan *idaman malaya* ni macam pakwe dia...tak logik langsung kan..HEHEHE..okey lah aku malas nak cerita panjang...pandai-pandai korang lah kalau nak tahu cerita selanjutnya..hehehe...comment-comment lah yea....mintak-mintak jugak esok hidup aku happy lagi...focus study tu dula..hehehe...SEE YA...
←newer post
older post→


leave love letter
footprint

:
Somewhere Only We Know...
"you and i are under one sky"
claps
credit section
Layout made by chocolettha.
Background from ixora's.

About Me (hover here)
Bonjour!, my name is eyra im 18 this year and till SINGLE until now.i am the owner of this wonderful site.i love to making new friendship . and love myself . Hates haters, and copypasters! im muslim and i proud of it . :)