Gadis Chenetto
Sunday, February 27, 2011
aishiteruuu !!!!!!
HAh...assalamuailaikum semua :) ish..ish..ish..lamanya aku tak update..maklumlah pelajar mesti busy kan..hehehehe :) ummm aku rasa banyak jugak cete ni..tapi aku kasi tahu yang penting je..hehehe..OMG perkara yang paling menyedihkan aku..hp dah lah baru...ada ke aku senang senang s=dengan tak sengaja terjatuh kan hp tu...time kelas tambahan pulak tu...seb baik ustaz tak marah..heHeheheeheh Sorry Yea ustaz..gAnggu pelajaran..:P kesia hp N.c3 aku..hahahha...still okey..jagn sedih2 ek..whattheyahhh aku pujuk diri sendiri..ngerrr~ http://www.cute-smiley.com


kata orang orang lagu ni dah lama tapi aku baru je tahu hari....pertama  dengar aku dah jatuh hati..dengan tajuknya juga aku dah rasa...Wooowowowowo..HEHeheh....



aishiteru by zivilia band http://www.cute-smiley.com



Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
saat ku harus bersabar dan trus bersabar
menantikan kehadiran dirimu
entah sampai kapan aku harus menunggu
sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
kadang kuberpikir cari penggantimu
saat kau jauh disana
ooo…

*)
Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawaban pasti
entah sampai kapan aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu
merasuk kedalam pikiranku melayang
tak tentu arah tentang dirimu
apakah sama yang kau rasakan

reff:
walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
kupercayakan kesetiaan ini
akan tulus a a ai aishiteru

Bridge:
saat ku sendiri pikiran melayang terbang
perasaan resah gelisah
jalani kenyataan hidup tanpa gairah
o…uo..
lupakan segala obsesi dan ambisimu
akhiri semuanya cukup sampai disini
dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
kumohon kau kembali ....
  


bestkan lyrics dia papa lagi music dia..Ahahaha..okey enjoy ur day see ya :)

 P/s :- aishiteru mean is " I LOVE YOU " http://www.cute-smiley.com
 
←newer post
older post→


leave love letter
footprint

:
Somewhere Only We Know...
"you and i are under one sky"
claps
credit section
Layout made by chocolettha.
Background from ixora's.

About Me (hover here)
Bonjour!, my name is eyra im 18 this year and till SINGLE until now.i am the owner of this wonderful site.i love to making new friendship . and love myself . Hates haters, and copypasters! im muslim and i proud of it . :)