Gadis Chenetto
Tuesday, February 8, 2011
saya nak anak 2 + rollercoaster di sekolah
   hello reader.. hehehe.....menyesal + sedihnya + happy + = BLURRRR....Jangan mengeluh ye kalo baca...ehh kejap pe cite title dgan story ??? baca je lah mesti kua punya jawapan anda..wink wink ;)

Menyesal story :
    Nak tau kenapa si nyot nyet ni menyesal *Oh kenapa* :) ......kisahnya pada suatu pagi yang sejuk juga lah suhunya hari ini di sekolah (ayat kasi up)
rusult entah yang bila lah examnya dah jadi perebutan aku dan dia *SIAPA ???* kawan kawan di skolah lah tuan puan.....Yang membuat api menyala di dalam class kerana sampai terkoyak kertas sebab berebut nak tengok nasib baik aku sempat tengok sebelum kene gusti oleh ahli-ahli yang tiada pengalaman ni..huhuhuhu...Apa Aku ada 5 FAIL arhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh TIDAK!!!!!!!!!!!! hukhukhuk peluk kwan ak si S smbil suka bukan nak nangis tapi gelak....pelik betol ak ni....hehe...tapi ak tak suka lah down down ni tetap semangat *huhu take a note ya adik adik yang nak berjaya macam akak..hahaha perasaan je ni :P....end

Sedih story :
    Alah yang mamat aku suka tu..hehehe suka je bukan nak tau..sape belum tahu sila ke halaman yang sudah lapuk ye...cari ceritanya :D .. okey...aku dapat tahu dia couple dengan friends yang aku paling sayang sebab dia selalu take care aku kat sekolah...dia jugak lah yang membuat aku manja di sekolah..hehehe....tapi malangnya dia permainkan hati aku...huhuhu.....katanya dah sebulan dia couple....tapi aku dah sebulan jugalah yang tidak tau....dussssss...im sad and alone hahahaha ....hari ni ak and classmate belajar pasal adat perkahwinan tau....ad ke patut ustaz soal sorang-sorang nak kahwin ke tak nak...mesti ramai nak tapi ak sebaliknya....(tidak termasuk topic sedihnya) aku dah mengarut letih balik sekolah katakan

U: eyra, awak nak kahwin umur berapa ??
E: saya rasa saya kahwin umur 28 or 29 lepas habis University *mintak2 masuk* tapi ustaz saya...saya..saya tak nak kahwin lah....(dengan muka selamber menjawab) hehehe
U: mana boleh nanti Nabi tidak mengaku umatnya, dan kenapa awak tak nak kahwin??
E: sebab kalau kahwin mesti lah happy , kalau sudah gaduh ke mesti dia mintak cerai kan,lepas tu banyak benda yang kita tak boleh buat walaupun itu impian kita bila ada suami kena mintak izin dulu...hehehe
U: awak ni...biasa lah tu hidup..:) tapi awak harus kahwin juga...Allah sudah memberikan kita dalam hidup berpasangan...kalau ada lelaki mesti ada perempuannya , kalau ada kerusi mesti ada mejanya dan juga kalau ada bumi mesti ada penduduknya :) .....
E: yalah ustaz..ustaz jelah jadi suami saya nanti..hehehehe...(satu class ketawa sebab aku kasi jawapan blurrrr)

rilex time with my groups : radio + kedai kope pun buka

E: eh si S n si F , nanti kahwin nak anak berapa ?? hehehe
S: kalo ak nak anak empat je..hahaha..bajet tak sukup ramai ramai :P
F: aku?? aku nak anak 20 orang..boleh buat team bola..hehehe..takpe kalo laki dengan pempuan asalkan semua masuk main bole...hehehe *macam tak logik je kawan aku sorang ni*
E: korang nak tahu tak aku nak berapa..heheheh *dengan gaya ibu yang sedang mengandung* aku nak anak 2 je..senang nak jaga and ak nak sepasang :) baru comel....kalo dapat lelaki mata sepet macam korea ..mesti anak aku ikut ayah dia...Alahaiiii Comelnya Anak-anak aku....Ahahahahahaha....
(ketawa sampai tak ingat dunia kami bertiga)
S: elehhh minah ni perasan je lebih , yang cute macam korean class sebelah pun main lepas je...ni  nak yang lebih hensem..dari tu.apa lahhh
E; rilex lah girl , i kan ada cita2....hahaha cita2 i kan nak kahwin JUTAWAN (sekadar gurauan je bukan niat pun)
F: jangan di layan si minat Justin Bieber ni....ahhhh sebut pasal justin bieber ko tak nak ke dia jadi future husband ??
E: ehhh mesti lah , itu suami pertama ya..yang lain kalo justin dah tak famous..hahahha....
(habis lah soal kahwin,ada lagi ak penat lah nak menaip....kalo ak sambung sampai esok tak habis kitorang berbual sampai ustaz keluar) hehehe


happy story :
   yaaaa buat reader reader semua happy aku bersopan,aku kan anak malaysia hehehe(jangan percaya dengan ayat itu)okeyyy aku happy sebab aku selalu happy , hahaha ni ak cerita betol betol...suhhhhh!!! duduk ye semua and focus kepada screen anda :) pengumuman sudah di terima oleh ak si S and sorang lagi classmate aku si Emma kitaorang nak pergi program "Jom Masuk U" start hari ahad minggu depan..mesti korang tertanya-tanya mengapa(acece ayat penting) friends always forever ak si F tak masuk kan..sebab si mamat BF dia tak kasi, bersebab juga takut form 6U Tuuutttt nama tidak dikesan) pergi juga...ibi ak tahu sebab penting dalam hubungan *take a note ya* jelouse lah !!! ayoyoyo ini orang bisa buat ak pening kepala.takpe ak tak memaksa janji si S masuk..hehe...aku exsited sangat nak pergi yalah bukan selalu boleh hal2 seperti University ni...happy ak lagi ialah handphone ak yang lama mama aku nak guna so aku kena beli handphone baru..mengharap handphote itu adalah I PHONE 4 hehehehe....tolong...tolong..nak gile,sewel handphone tu :) boleh ya mama papa *tengah memujuk*

okeyyyy *Moral of the story*
 
    ::: Jangan lah membaca kalo anda tidak suka mendengan leteran si nyOt nyEt ini, berlaja lah sebaik2 nya barulah tak menyesal sampai ketawa.... ^ ^


←newer post
older post→


leave love letter
footprint

:
Somewhere Only We Know...
"you and i are under one sky"
claps
credit section
Layout made by chocolettha.
Background from ixora's.

About Me (hover here)
Bonjour!, my name is eyra im 18 this year and till SINGLE until now.i am the owner of this wonderful site.i love to making new friendship . and love myself . Hates haters, and copypasters! im muslim and i proud of it . :)