Gadis Chenetto
Saturday, February 19, 2011
wOW!! Pertandingan Kelas Cantik
 Hah!!....assalamuailaikum semua..rindu scha tak??? mesti rindukan....okey setiap skolah mesti ad mcm title di ataskan "Pertandingan Kelas Ceria & Bersih" kalau tak de tu..pandai pandailah pujuk principals anda sekalian..huhuhu...kelas aka belum siap sepenuhnya tapi boleh lah tunjuk tunjuk apa yang patut buat masa sekarang....:) hehe....class kitaorang memang MELETOP ( bang bang boooommmmm ) lah.....aka pun tak caye tu class aka sebab dah mcm kafe terknal tu..Ahahah...cat merah ada bulat bulat hitam putih...lawa + emo tuuu...Bhahahaha

<<< hahh lawa tak , yang ni di luar class... ohh ya kalau korang nampak rama rama kat situ pedulikan...itu hanyalah contengan yang aku buat..ehheheh...:p aku memang suka kacau orang buat kije itulah sebab kenapa hanya yang aku je tak di calourkan..AHAHAHA :)






sape sape nak cari pengecat cari lah kami..heheheh



alahai rajin betul anak siapa lah..huhuhu


korang mesti hairan kenapa aku tak masuk dalam gambar gambar di atas kan....heheheh aku sibuk snap snap orang tengah buat kerja + aku pula sibuk mencuci class hehehe....sampai low battery aku sebab dengar lagu sambil buat kije.....

HAh !!! aku dah lupa nak cerita..dalam sibuk sibuk tengah bersih class......kriiiiiiiinggggggggggggggggggggg !!!!!!!!!!!!!!!!!!! latihan fire drill lah pulak..adoiiii , yang paling melucukan melawakan sampai pecah perut ada ke patut kitaorang boleh tak dengar loceng tu bunyi...tengok ramai yang turun baru perasan....hehehe...hahaha si mamat class aku memekit macam ni "Api , api , api....turun...Api..Ahahahah...lawak gila....lepas tu dia menjerit lagi..."Tolong , tolong...tolong ada orang terbakar"...BLurrrrrrr sekejap aku...Woi tu latihan jelah...korang ni memang pandai betul berlakon....yang paling menyedihkan terpaksa turun padang lepas loceng fire drill stop uhhhh PANAS gila time tu...mata aku dah nak tertutup menahan kepanasan..Apa apa pun cikgu cakap kitaorang cepat betul turun tangga..Ahahah...ada budak sampai nak jatuh tangga..Tak silap aku budak tu junior kitaorang.....aku yang senior buat bodoh je...macam tu lah latihan fire drill kitaorang..tapi sayang tak ada bomba buat hari ni..Ahahah...cikgu cakap ada untuk bulan depan...dah buat cikgu Promise ketat ketat auuuuuwwwww....
satu lagi....paling best and special class kitaorang...class lain tak ada lagi benda ni...Ahahaha..bangga tuu....nak tau..Jap ea..hehehehe..cikgu kelas kami belanja air auu..siap bawa dari bawah ke dalam class kita orang blok D tingkap 4 heheheh...sayangnya cikgu terhadap murid muridnya yang rajin ini..AHahahha

okey stakat tu jelah yang aku rajin nak update..heheheh..apa hal aku update lagi :) :) :)


←newer post
older post→


leave love letter
footprint

:
Somewhere Only We Know...
"you and i are under one sky"
claps
credit section
Layout made by chocolettha.
Background from ixora's.

About Me (hover here)
Bonjour!, my name is eyra im 18 this year and till SINGLE until now.i am the owner of this wonderful site.i love to making new friendship . and love myself . Hates haters, and copypasters! im muslim and i proud of it . :)