Gadis Chenetto
Tuesday, March 29, 2011
U Make me Smile http://www.cute-smiley.com
 Assalamuailaikum semua!!! lamanya aku tak update blog..hehehe bukan busy semata-mata tapi mood yang berubah-ubahhttp://www.cute-smiley.comdari masa ke semasa...okey ni aku nak kasi tahu selama aku menunggu dia..hahaha...acecece...dia buat aku keliru giler dengan cara dia pandang , senyum , and tak lupa juga percakapan dia dekat aku...tapi aku tak nak salah taksif cara dia biarlah dia dengan caranya..mungkin tu cara dia nak berkenalan kot..aku mane tahu..   ...huh yang title tu cite dia macam ni...time tu aku dekat sekolah...aku punyalah  mengantuk tahap maximum http://www.cute-smiley.comtetiba je teringat kat dia ni... aku pe lagi kuar pad book and tulis benda ni...tulis punya tulis sampai tak sedar cikgu dah habis mengajar http://www.cute-smiley.com  hahaha nasib baik cikgu tak perasan apa yang aku buat ....hehehe... korang baca , fahamilah hati aku yaa..mungkin ini sekadar menghilangkan rasa rindu aku dekat dia..yeee aku suka menulis bila teringat dekat orang tersayang    harap korang suka ye...hehehe yang tak suka ko memang tak leh BLA lah dengan jiwa aku.



MAKE ME SMILE !!!

Kenapa awak macam ni , dengan
tingkah laku awak tu , awak buat 
saya rasa "YOU LOVE ME"
tapi saya fikir awak dah berpunya..Betul ke?

Cara awak pandang saya
buat saya perpaku dan berfikir ianya penuh dengan bermakna
saya hanya mampu berharap awak ungkapkan
apa yang terbuku dalam hati awak...

Emmm...saya mungkin boleh tipu kawan-kawan saya
tapi saya tak leh tipu hati saya
Saya tak faham kenapa 
awak selalu bermain di dalam fikiran saya 
apa awak pun ada fikir pasal saya
seperti mana saya fikir tentang awak..

Awak ni kan selalu buat saya tersenyum
walaupun saya dalam kesedihan
saya  tersenyum ceria bila awak
datang menghampiri saya dengan your Bright Smile..

Saya bukanlah sape-sape tuk awak
tapi saya berharap ada ruang tuk saya 
berada di dalam hati awak ..
saya tidak tahu apa yang istimewanya
dalam diri awak..tapi awaklah yang buat saya
Falling From Sky

Cuma satu yang saya minta dari awak
jujur dengan hati awak terhadap saya
jangan buat saya fikir yang awak
"Fall in love with me"
tapi saya janji dengan hati saya bahawa
saya suka awak "The Bright Smile"

okey dah siap macam mana okey tak....aku ubah sikit-sikit biar okey sikit ... tapi hati aku tetap sama..hehehe... uhhh satu lagi aku seaching dekat utube then jumpe lagu ni..fuhhhhh best tahap gila...memang kena dengan kisah aku...

←newer post
older post→


leave love letter
footprint

:
Somewhere Only We Know...
"you and i are under one sky"
claps
credit section
Layout made by chocolettha.
Background from ixora's.

About Me (hover here)
Bonjour!, my name is eyra im 18 this year and till SINGLE until now.i am the owner of this wonderful site.i love to making new friendship . and love myself . Hates haters, and copypasters! im muslim and i proud of it . :)