Gadis Chenetto
Wednesday, June 15, 2011
Sweet Kan K A M I

             

                    Assalamuailaikum reader yg aku sayang giler-giler..hihihi..rindu ek..alalalala...sorry ye tak update story hidup aku..hehehe..malas nak kongsi....cehh ayat (taklehnakbla) ohh yay abaikan picture di atas tak ada kene mengena dengan title hehehe..nak tunjuk je yang lidah aku lebih sexy dari mulut...buwekkkkk...perasan lebih ;) dah eyra jangan nak melalut yang bukan-bukan..back to story yeee anak - anak ..

   26 mei 2011 hari tu actually birthday bestfriend aku si comel - comel Siti NurFatihah Binti (di rahsiakan tanpa sebab) nak di katakan cerita plan nak sambut bday dia bulan march  lagi... hehehe..kata orang plan biar awal asal jadi kan....alah sambut tak jauh pun di KFC je..bajet kurang nak makan McDonald << yang ni aku yang tengah mengidam nak minum milkshake yang perghhhhh smoothie..hehehe..back to story mory tu geng kami seramai 7 orang je.. laki pempuan semua ada...then nak ramaikan lagi ajak satu lagi geng yang frend-frend dengan hemm hemm ( idaman malaya ) hehehe..kononnya nak meriahkan lah itulah inilah..padahal nak kenekan aku lah semua tu...aku kan tengah fight - fight dengan dia...dorang neh pulak buat plan nak baikkan aku dengan dia....memang plan yang menjadi...walaupun dia tak dapat datang kerana..... (ayat sedih) kawan dia main futsal so dia tak dapat nak pergi lah...yang dia main ke tak aku tak ambil tau..(pandai ke main mamat pemalu ni) hahaha...jahatnya aku...ehhh pe ni nak cite soal cinta aku ke soal bday frend ak..adoiii..hehehe...okey yang pasti kiteorang best giler sambut bday dia tanpa kek..hehehe....korang tengok lah gambar - gambar di bawah ye..abaikan diriku yang tak happy time tu :((((( siap ko (idaman malaya) aku buat sup selipar kalo aku jumpa ko nanti......maaaahahahaha (evil laugh)

hah yang neh pasangan HOT geng kiteorang Fatin & Irham


kat tepi aku tu ''bday girl''comel macam aku kan


 
hahaha....lawak si mamat sorang tu



that my sayang bucuk-bucuk

sweet kan kiteorang
sayang korang ketat - ketat


perakhiran aku bergambar dah tak de  mood 



P/S :- “A friend is someone who understands your past, believes in your future, and accepts you just the way you are.”


←newer post
older post→


leave love letter
footprint

:
Somewhere Only We Know...
"you and i are under one sky"
claps
credit section
Layout made by chocolettha.
Background from ixora's.

About Me (hover here)
Bonjour!, my name is eyra im 18 this year and till SINGLE until now.i am the owner of this wonderful site.i love to making new friendship . and love myself . Hates haters, and copypasters! im muslim and i proud of it . :)