Gadis Chenetto
Tuesday, July 5, 2011
1M 1S 1M dan hang out dengan kekawan
              Assalamuailaikum reader chomel - chomels  sekalian ...hehe...apa habaq ? sehat ka ? konpom sehat an..hehe...okey actually benda neh yang hari sabtu hari tu..alah yang dah heboh *jom heboh-heboh satu malaysia tuuu... 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia tuuu...huh tak tau....ko ni orang mana ? ahaha..jangan marah yerrr....sorry lah yer terupdate late...bukan tak sengaja tapi di sengajakan atas sebab-sebab yang munasabah...tehehehe 
 
    Punyalah tak best sebab kena lari 1 Malaysiakan...its mean di gabungkan lah dengan sekolah-sekolah lain...membosankan....hehe.maklumlah tak de buah hati un sekolah lain...sekolah sendiri je yang ada...huh cite soal hati  niii...perghhhh dah panas hati aku dengan anak anuar  *sorry nama bapak yang keluar ... dia buat dek je yang aku tengah marah kat dia..siap ko aku buat sup baru tau...ehh lupa kawan aku cakap tadi kalo dah marah letak je dalam teko yang panas tu...aku kasi cadangan letak dalam refrigerator kan senang *dah macam cite Cinta Melody lak yang Elang dalam refrigerator tu kan ...ishhh pe aku merepek neh..back to actually topik ekk...hehehe....kiteorang dah lari un sempena larian serentak tu..jalan je bhaiii..penat ler kalo lari..haha...okey stop aku dah tak de mood nak cite  ..nah korang layan lah gambar - gambar kiteorang yang tengah sewel kepenatan .... 
















   Ah .... cam ne dah puaskan tengok..hehe...selanjutnya di Facebook aku yer ... haha..korang mesti fikir story dah habis an..ada satu lagi cite neh...hari jumaat july - 1 - 2011  *cehh date full tu... hehe...kiteorang pergi jalan - jalan dekat Masjid Brunai...memang melayan jiwa tau ...tempat tu tenang je...masjid tu dah macam masjid terapung tau sebab belakang dia ada tasik..yeke orang panggil tasik..aku un naik pelik..hehe..
















←newer post
older post→


leave love letter
footprint

:
Somewhere Only We Know...
"you and i are under one sky"
claps
credit section
Layout made by chocolettha.
Background from ixora's.

About Me (hover here)
Bonjour!, my name is eyra im 18 this year and till SINGLE until now.i am the owner of this wonderful site.i love to making new friendship . and love myself . Hates haters, and copypasters! im muslim and i proud of it . :)