Gadis Chenetto
Wednesday, August 3, 2011
Aku Suka Dia - Ainan Tasneem
          Assalamuailaikum super reader...sebelum nak cerita entry atas tu....Eyra nak ucapkan SELAMAT BERPUASA :))  hehe...puasa penuh ek semua...sebab bulan puasa ni teringat lak waktu muda'muda dulu *perasaan tua sudah ye lah dulu'dulu aku ni nakal lah jugak dengan sengaja ponteng puasa sebab tengok anak buah best je makan ice - cream depan aku..pe lagi meleleh air liur..huhu...hehe...tahun ni dah tak nak buat..hehe..promise!! eh pe aku merepek neh..back to story okay...


         Hari ni ak tengah galat'gatal walking kat Youtube then ak tengok lah beberapa video Kpop..perghhhh...rasa nak menari sekali un ada..hehe   lepas tu kan aku tengok video si AinanTasneem yang baru "Aku Suka Dia - Ainan Tasneem (Original)   Clik sini pe yang aku nak cakap adalah "TERBAIKKKK" lah lagu dia sebab...umm...korang tak yah tau pun tak pe..haha..okey sebab aku baik hati hari ni...silalah lihat ye lirik dia..hehehe...Enjoy babehh


"Aku Suka Dia"

Aku lihat dia di sana
Aku ingin mendekatinya
Aku cuba mengampirinya
Lalu aku menyapa dia

Dia pun membuka bicara
Dan aku mulai mengenalnya
Kita mulai bermain mata
Mula timbul rasa bahagia

C/O :
Bila dia, mendekati diriku,
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Kekadang hati ku bertanya
Adakah dia dah berpunya
Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya

Aku ingin memilikinya
Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya

C/O :
Bila dia, mendekati diriku,
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya
Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja
Menunggu cinta darinya

Bridge :
Ku terima satu nota..darimu..
Yang tertulis 'Aku suka kamu'

C/O :
Bila dia, mendekati diriku,
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Akhirnya kini, ku kan mampu ceria
Diriku sangat gembira
Akhirnya kini, aku mulai bahagia,
Menerima cinta darinya.. Aku suka dia...


←newer post
older post→


leave love letter
footprint

:
Somewhere Only We Know...
"you and i are under one sky"
claps
credit section
Layout made by chocolettha.
Background from ixora's.

About Me (hover here)
Bonjour!, my name is eyra im 18 this year and till SINGLE until now.i am the owner of this wonderful site.i love to making new friendship . and love myself . Hates haters, and copypasters! im muslim and i proud of it . :)